Let op!

U gebruikt een verouderde browser. De website van Porsche Centrum Rotterdam is niet geoptimaliseerd om in deze browser te werken.

U kunt hierdoor problemen met de website ervaren. Wij raden u aan gebruik te maken van Google Chrome of Firefox om de website te bekijken.

Akkoord

Twee nieuwe medewerkers bij Porsche Centrum Rotterdam

17 januari 2017

Porsche Centrum Rotterdam heeft sinds deze maand twee nieuwe mensen aan het team toegevoegd. Ed van de Lans (38) is de nieuwe After Sales Manager; Dennis den Otter (32) is als Sales Executive toegevoegd aan het sales team. Voor beide geldt: voor hun klanten lopen zij graag een stap harder. 


Gepassioneerde klanten

“Ik ben heel blij met mijn nieuwe functie als After Sales Manager. Ik werk nu voor een premium merk, werk met een geweldige club mensen in een bijzonder gave stad en krijg te maken met gepassioneerde klanten. Het merk Porsche is erg bijzonder door een mix van een heel exclusief merk waar toch sprake is van enig volume; er gebeurt hier wat; dag in, dag uit. Juist die combinatie maakt mijn functie bij Porsche Centrum Rotterdam heel uitdagend en leuk. We kennen hier vele verschillende klanten, maar er is duidelijk één gemeenschappelijke deler, passie voor het merk, passie door de auto. Ik had geen posters van Porsches boven mijn bed hangen, maar ik begrijp die bevlogenheid wel. Porsche is een merk waar je aan hecht. Met de 24 man die in mijn team werken wil ik bouwen aan het klantenthousiasme. Ik zou het liefst zien dat klanten zich lid zouden voelen van Porsche Centrum Rotterdam en daarom kijk ik er naar uit de komende jaren een hoop Porsche rijders te leren kennen.”

Ed van de Lans
Aftersalesmanager


Jongensdroom

“Voor mij is mijn nieuwe functie bij Porsche Centrum Rotterdam een jongensdroom die uitkomt. Na jaren bij Volkswagen en Audi te hebben gewerkt, is dit voor mij toch wel een enorme stap voorwaarts. Ik vind het geweldig om klanten te adviseren en te informeren over hun nieuwe auto en de mogelijkheden die Porsche hen biedt. Vaak weet een klant al precies welke Porsche hij wil. Mijn rol is om het hele traject tot hun tevredenheid te begeleiden. Van verkoop tot aflevering; het moet een feestje voor ze zijn. Relaties zijn bij Porsche Centrum Rotterdam heel belangrijk. Je moet je klant dus leren kennen; weten wat ze beweegt. Net dat ene stapje harder zetten. Dat hebben ze hier in Rotterdam goed voor elkaar; daarom komen de klanten hier ook altijd terug. Momenteel bijt ik me vast in de producten van Porsche; fantastisch vind ik dat merk. Dat geldt voor de klassieker Porsches – heb je die prachtige 993 al in de showroom zien staan? - en voor de nieuwe modellen. Het is heel leuk om te merken dat onze klanten er net zo over denken. Porsche is voor hen beleving; Porsche is voor hen passie. En ik mag ermee werken.”

Dennis den Otter
Sales Executive